donderdag 1 juli 2010

Scrapkamer

Mijn scrapkamer is klaar en ik ben er zooooooooooooooooo blij mee. Theo heeft zich echt uit de naad gewerkt om het zo snel mogelijk voor mij in orde te maken. Ik heb nu over de hele muur een werkblad van 2,50 m. lang en 0,50 m. breed. Daarboven een plank, waar ik mijn bakjes en zo neer kan zetten. Toen deze plank aan de muur zat en ik die had ingericht, lag hij er in no time weer helemaal af. Al mijn spullen over de vloer. De schroeven waren er met plug en al uitgevallen. Balen zeg. Ik vond het wel heel sneu voor Theo, hij had zo zijn best gedaan. Hij was gelijk vanuit zijn werk naar boven gegaan om aan de kamer te werken.
Ik zal morgen even wat foto's plaatsen van hoe het uiteindelijk geworden is.
groetjes maar weer en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten