vrijdag 30 juli 2010

Schoonmoeder

Toen ik vanmiddag met Karin op een terrasje zat te genieten van het mooie weer. Ging ik even op mijn mobieltje kijken of ik nog berichtjes had gemist. Toen zag ik dat ik geen bereik had. Mijn mobiel uitgezet en weer aan en toen kwam het. Het ene bericht na het andere gemist. 5 Voicemail berichten gemist. Gelijk afgeluisterd. Nu werd ik niet vrolijk van die berichtjes, want de leiding van het verzorgingshuis waar mijn schoonmoeder verblijft had al vanaf gisteravond meerdere keren gebeld. Ook een berichtje van het Lucas Andreas ziekenhuis stond er op. Wat blijkt nu? Mijn schoonmoeder is gisteravond gevallen en heeft haar linker bovenbeen gebroken. Ontzettend zielig natuurlijk. Nu ik dit bericht zit te schrijven zitten we nog te wachten op een bericht van het ziekenhuis, want ze zou geopereerd worden. Zodra ze weer op zaal ligt zouden ze ons bellen om te zeggen hoe het gegaan is. Ik hoop maar dat ze er goed door heen komt. Ze is niet een van de jongste meer. Haar 80e levensjaar is nou niet vlekkeloos aan het verlopen. In november 2009 had ze al haar enkel gebroken, ze kon niet meer zelfstandig wonen en nu dit weer. Niet leuk.
Bedankt weer voor het lezen.
Groetjes van Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten