zondag 25 juli 2010

Het kriebelde weer even



Gisteren hebben we een ritje met de motor gemaakt. Het was heerlijk weer ervoor. Theo had zadeltassen besteld in Garderen en zou die op gaan halen, maar toen we bij de winkel waren, was die gesloten wegens vakantie. Daar hadden ze niets over gezegd. Enfin 6 augustus zijn ze weer open, dan gaan we er maar weer eens naartoe. Ik wilde ook graag eens op de motor zitten, weer even voelen hoe het ook alweer was. Theo gelijk even wat fotootjes gemaakt. Het zat heerlijk en ik kreeg de kriebels om even een stukje te gaan rijden. Toch maar niet gedaan, want de motor weegt best wel zwaar en ik weet niet of ik hem kon houden. Rijden dat lukt wel, maar stilstaan is wat anders. Vinden jullie de foto's niet stoer??????
Ik wel, leuk om te scrappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten