donderdag 26 augustus 2010

Regen, regen en nog eens regen.

Bah wat een rot weer is het vandaag. Het regent al vanaf gisteravond 19:00 uur. Is nog geen minuut droog geweest. Terwijl ik dit schrijf komt het ook met bakken naar beneden. De televisie ontvangst valt ook af en toe uit, dus zitten we elkaar maar een beetje aan te kijken. Ga straks maar even een kaartje maken denk ik.

Vorige week zijn we naar een museum over oude ambachten en speelgoed geweest. Het had een heel hoog "oooooooh dat hadden wij vroeger ook thuis" gehalte. Ik heb heel veel foto's gemaakt en die wil ik verwerken in een vintage scrapalbum. Ik heb het al helemaal in mijn hoofd hoe ik het hebben wil. Nu nog het uitvoeren ervan. Ik hoef me van de winter in ieder geval niet te vervelen.




Gisteren hadden we gelukkig droog weer en zijn we naar de dierentuin in Amersfoort geweest.
Een heel leuk aangelegd park met een aparte tour door een dinosauruspark. Hier stonden allemaal prehistorische dieren, midden in het bos, met geluiden en uitleg wat voor beest het was en wat hij eet en zo.





Op onderstaande foto voelde ik me eventjes Cleopatra met mijn 2 leeuwen aan mijn voeten.
Hihi.

Morgen ga ik met Karin naar Den Bosch, Theo zet me dan af op de parkeerplaats in IJsselstein en Karin pikt me daar dan op. We gaan naar de Knotsgekke kaarten en scrapbeurs.

Tussendoor wat foto's van het museum en de dierentuin.

Veel plezier met het bekijken ervan.
Groetjes Anja die op zoek gaat naar haar lieslaarzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten