zaterdag 28 augustus 2010

Aankopen

Gisteren dus naar de Knotsgekke kaarten en scrapdagen in Den Bosch geweest. En oh, oh, oh wat heb ik weer schandalig veel gekocht. Ik had maar 4 dingen op mijn hebberige lijstje staan. Maar halverwege mijn geld, had ik die dingen nog niet. Dus die maar eerst even gekocht. We hebben weer leuke ideeën opgedaan en gave technieken gezien. Die moeten natuurlijk gelijk uitgeprobeerd worden. Daarover meer op mijn andere blog. Wisten jullie dat je ook in een cirkel kunt ponzen met de Martha Steward hoekponzen? Ik niet, heb ik gisteren ook geleerd. Is heel gaaf om te doen. Je hebt er wel een klein hulpmiddel voor nodig, maar je maakt er wel hele mooie geponste cirkels mee. Zeg nou zelf.

Dit zijn mijn aangeschafte dingen en geloof me Theo ik had ze ECHT allemaal nodig. hihi


Daarna lekker gegeten bij Van der Valk in Vianen. Theo heeft me daar weer opgepikt, nadat hij eerst nog gezellig een sorbet heeft meegegeten.
Het was weer een geslaagde dag.
Groetjes maar weer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten