vrijdag 18 september 2009

Operatie


Vanmorgen vroeg werd ik gebeld door het planbureau of ik maandag kon komen voor de geplande operatie. Ik sta al een tijdje op de wachtlijst voor een operatie aan mijn poliepen in mijn bijholtes. De wachtlijst is momenteel 3 à 4 maanden. Gisteren had ik toevallig gebeld of ik niet eerder geholpen kan worden, want ik heb er toch wel heel veel last van. Heel benauwd, kortademig en last van ontstekingen in mijn mond en slokdarm. Daarvoor moest ik eerst weer gezien worden door de KNO arts. Een afspraak gemaakt voor vrijdag de 25e. Nou dat hoeft dus niet meer. Er had iemand afgezegd en ik kan er tussen gepland worden. Het overviel me wel, want ik had me er nog niet op ingesteld. Ik had een week of 3 gedacht. Het komt nu wel heel dichtbij.
Eerst nog even lekker genieten van een weekendje op de camping. Ben ik helemaal uitgerust als ik maandag onder het mes ga.
Groetjes en ik hou jullie op de hoogte.
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten