vrijdag 25 september 2009

Operatie deel 2

Ik heb al een paar dagen niets gepost. De reden hiervan is, dat ik afgelopen maandag geopereerd ben aan mijn bijholtes. Die zaten vol met poliepen. Het ging niet langer meer zo en daarom zijn ze er nu uitgehaald. Maandagochtend moest ik me melden om 10:00 uur in het Lucas Andreasziekenhuis. Ik moest me meteen omkleden en op bed gaan liggen. Toen kreeg ik een polsbandje met mijn naam en verdere gegevens om, ik kreeg 2 paracetamolletjes en 1 slaappil. Toen werd ik met bed en al naar de operatiekamer gereden. Poe hee, wat ging dat allemaal snel. Ik kon niet eens even tot rust komen om het allemaal op me in te laten werken. Oh ja, mijn bloeddruk werd ook nog even opgemeten. 189 over 120. Veels te hoog. Enfin, in de ok, of eigenlijk vlak voordat je de ok op gaat, kreeg ik nog een infuus ingebracht en werden er plakkers op mijn lijf geplakt. Ook kreeg ik in ieder neusgat, naar mijn gevoel, meters tampons ingebracht. Die tampons waren door en door nat. Waarschijnlijk zat hier iets van narcose in, want de ok zelf heb ik helemaal niet meer gezien volgens mij. Weer terug op zaal werd ik wakker gemaakt, of was het al eerder? Er staat me iets bij van dat ik diep moest inademen in een kapje. Weet echt niet meer of het voor of na de operatie was. Ik moet zeggen, dat het me allemaal reuze meegevallen is. Ik heb totaal geen pijn gehad. Woensdag werden de tampons, die er na de operatie weer ingedaan waren, er uit gehaald. Dat was geen fijn gevoel, dat kan ik je wel vertellen. Maar goed, het was voor een goed doel zullen we maar zeggen. Nu weer snel opknappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten