woensdag 27 mei 2009

Storm


De storm van maandagnacht heeft heel wat schade aangericht. Gisteren zijn we gebeld door de campingeigenaar met de mededeling dat onze tent ingestort was en het toch wel raadzaam was om te komen en te redden wat er te redden valt. Toen we op de camping kwamen troffen we een ravage aan. Omgewaaide bomen, tenten en luifels. Zo ook onze tent. Ik schrok me rot. Ik zag ons al een nieuwe voortent kopen. Gelukkig viel de schade erg mee. Twee tentstokken die vervangen moeten worden, omdat ze verbogen zijn. Meer geluk hebben we gehad met de boom die vlak naast onze caravan omgewaaid is. 50 cm. meer naar rechts en hij was er boven op gevallen. Dan waren we echt alles kwijt geweest. Nu hebben we een enorm diep gat van 4 meter doorsnee naast de caravan, maar dat zal deze dagen wel weer opgevuld gaan worden denk ik. De engeltjes zijn ons gunstig gezind geweest, waar ik ze heel dankbaar voor ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten