woensdag 20 mei 2009

Balen


Oh ik zit hier ontzettend te balen. Normaal neem ik ALTIJD mijn fotocamera mee. Vandaag dus niet en wat denk je? Kom ik allemaal leuke dingen tegen om te fotograferen. Doordat er iemand met 3 hele grote honden over de brug van het Geuzeneiland afkwam die ik niet ken, dacht ik: ik loop maar even door om een confrontatie te vermijden. Dus nu liep ik langs het punt waar onze "schatjes" van honden in het water van de sloot springen. We waren halverwege en ja hoor, ze hadden het door. Ze zetten het op een lopen en ik werd verder genegeerd. Ik kon roepen wat ik wilde, maar ze waren Oostindisch doof. Lekker, zit ik met 2 doornatte honden. Dit had dus een leuk plaatje op kunnen leveren. Loop ik verder, zit er een eend met een nest net uit het ei gekropen pulletjes langs de kant. Weer een foto misgelopen. Grrrrrrrrrr.
Ik hoop dat ik de eend vanmiddag nog even kan fotograferen. Dus de foto van vandaag is nog niet gemaakt.

Dat het mijn dag niet is vandaag is nu wel duidelijk. De moedereend was natuurlijk vertrokken, die blijft niet op mij wachten totdat ik eindelijk een foto gemaakt had van haar kroost.

Haal ik vanmiddag de vaatwasser leeg, laat ik tot overmaat van ramp een bord uit mijn handen vallen. Ja in stukken natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten