zondag 15 april 2012

Puppies kijken

Gisteren ben ik samen met Ricardo en Cindy naar Amersfoort gereden om naar golden retriever puppies te kijken. Na de dood van Max willen we er toch wel weer een hond bij hebben. Dat moet natuurlijk weer een golden worden. Dat ras heeft mijn hart toch wel gestolen hoor. En oh wat zijn ze weer aandoenlijk. Wat een schatjes nog geen drie weken oud. Ik heb mijn voorkeur uitgesproken voor een hondje, maar of hij het wordt dat weet ik nog niet. Hoop het natuurlijk wel. Natuurlijk heel veel foto's en filmpjes gemaakt. Hieronder een aantal foto's.




Zeg nou zelf, zijn ze niet om op te eten?

Ik kan niet wachten tot ze 8 weken zijn, want dan mogen ze pas bij de moeder weg. Spannend hè?
Over twee weken ga ik weer kijken, maar dan samen met Theo.
Die kon deze keer niet mee, omdat hij aan zijn oog geopereerd is. Hij had een netvliesloslating. Hij moet nu 10 dagen op zijn linkerzij blijven liggen. Er zit een gasbel in zijn oog. Dit hebben ze gedaan om de wond te beschermen.

Groetjes maar weer en tot de volgende keer.
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten