zaterdag 4 april 2009

Stempel event


Ik zit nu in de auto op weg naar Zeist. Om 13:00 uur heb ik afgesproken met Hetty van de Michael Strong Yahoo groep bij de stand van Michael. Ik heb al een aantal stempels van hem en ga nu een make en take bij hem doen. Ik ga ook nog even langs Scrapart en Joan Gevaert. Het beloofd een leuke dag te worden. Wil je meer weten, kom dan morgenavond eventjes terug, want dan kan ik pas de foto's plaatsen.
Ik heb genoten, wat een leuke en gezellige beurs is dit. Uiteraard moest ik even op de foto met Michael. Ik heb een aantal workshops gevolgd en natuurlijk ook een aantal stempels gekocht.
O.a. een paar Magnolia's en Bildmilarna. Ik heb een demonstratie bijgewoond van Judi van Judikins. Wat een leuk mens is dat zeg. Echt gelachen met haar. Nieuwe technieken geleerd, die ik de komende dagen even ga uitproberen.

1 opmerking: